Stratégia

Cílem je naučit vás vytvořit dlouhodobě ziskovou strategii vaší firmy. Najdete směr příštího vývoje. Podstatná část školení bude věnována analýze Vašich písemných dotazů a diskuzí. Obdržíte cenné rady na mnoha příkladech z praxe.

cíle

Ciele seminára:

  • Naučíte sa vytvoriť dlhodobo ziskovú stratégiu Vašej firmy. 
  • Nájdete smer budúceho vývoja. 
  • Získate cenné rady na mnohých príkladoch z praxe.
  • Dostanete odpovede na Vaše otázky.
Obsah

Obsah seminára:

  • 19 z 20 ľudí nevie, ako vytvoriť správnu stratégiu 
  • strategické riadenie predstavuje 70% úspechu 
  • typický strategický plán je zbytočne zložitý 
  • stratégie na 1 stranu A4, bez vzorcov a tabuliek, len 1 veta, len 1 graf
  • postup stratégia na 1 stranu v 5 krokoch 
  • 2 konkrétne vzorové príklady 
  • sebakanibalizáciu - cieľom je dočasný monopol a získanie "nespravodlivých výhod" 
  • 3 vlastnosti skvelých stratégií 
  • 10 hlavných strategických chýb 
  • benchmarking a jeho nevýhody 
  • rozšírenie radu 
  • konkurencie nie je váš problém 
  • 6 chýb, ktoré súvisia s konkurenciou 
  • cieľ - dočasný monopol 
  • ceny a chyby pri tvorbe cien 
  • veľký omyl zvyšovanie obratu, najlacnejší je väčšinou najslabší na trhu 
  • trvalá udržateľnosť 
  • postup, ako dosiahnuť zmeny vo vnútri podniku v 3 krokoch.

Otázky

Na seminári Stratégia nájdete odpovede na tieto otázky:

  • Prečo je odstupné lacnejšie ako nedodržiavanie stratégie?
  • Prečo sú väčšinové názory zlé ( i na stratégiu )?
  • Aké sú zlé ciele?
  • Prečo je sebakanibalizáciu dobrá?
  • Prečo zisk nie je výsledkom bitky konkurenčných produktov , ale výsledkom útekov?
  • Prečo je hlúpe byť odvážny, keď útekom zarobíte viac?
  • Prečo na trhu nezvíťazí najlepšie produkty?
  • Aká je základná chyba stratégie?
  • Prečo je lepšie byť prvý ako byť lepší?
  • A ako to urobíte ?Čo urobili firmy, ktoré sú jednotkou na trhu?
  • Prečo Vám reklamné agentúry tvrdia, že rozhoduje imidž?
  • Čo je meradlom úspechu?
  • Čo bráni firmám a ľuďom v rádovej zlepšenie o tisíce percent?
  • Ako nájdete , kde majú vaši zákazníci najväčšie problémy?
  • Ako sa stanovujú ceny?
  • Kedy stanoviť vysoké a kedy nízke ceny?
  • Prečo cena nesmie byť nízka, ale dostupná?
  • Aké ceny testovať?
  • Kedy zľavy vôbec nepotrebujete?
  • Kde vezmete peniaze na reklamu?
  • Kedy sa objaví napodobitelia a ako im stazite kopírovanie?
  • Ako dlhodobo uspejete?
  • Prečo je väčšina výskumov na nič?